dilluns, 2 de maig del 2016

NOU PROJECTE: CONTES DE BASTIAN

Bon dia!

Avui inaguro al blog un nou espai setmanal de recomanacions de literatura infantil i de contes il·lustrats per adults (sovint no sé veure la frontera entre contes per infants i adults, hi és?).

Començoaquest camí com ASSESSORA CULTURAL DE CONTES DE BASTIAN per a famílies i escoles i m'agradaria compartir amb vosaltres els "contes perla" que vaig trobant en aquest camí.

M'agradaria mostrar-vos tres mirades dins les recomanacions de contes que faré al blog: 

UNA, des del meu criteri i inspiració personal, com a dona i mare conscient (conscient que hi ha coses que encara puc millorar i conscient d'aprendre a estimar tot el que esdevé en el camí de vida). 


DUES, des del criteri del meu fill de 3 anys (un gran escoltador i investigador de contes). En la meva feina he descobert que el nens són el públic més crític de tots i no ho hem d'oblidar. Tot no els hi val i cal que els escoltem.

TRES, des de la meva experiència de 7 anys com a narradora de contes a nens i adults i lectora de molts contes i històries. Des d'aquesta mirada puc donar consells de si aquell conte "funciona" per ser explicat a grups de nens i nenes i petites inspiracions de com ho podem fer. 

Tots els contes que recomanaré els podeu aconseguir a la web online de Los cuentos de Bastian. També si ho voleu, podeu contactar amb mi per fer una sessió presencial i que us mostri (i expliqui) contes i recursos pels vostres fills/es i/o nens/es que acompanyeu a l'escola.


1 comentari: